Bohužel jsme nenašli žádný produkt. Zkuste použít jiné vyhledávací slovo nebo se podívejte do jedné z výše uvedených sekcí.
- Úvodní strana close
- Akce
- Kosmetika
- Ekodrogerie
- Potraviny
- Nápoje
- Doplňky stravy
- Mateřství
- Domácnost
- Podle účelu
- Záruka kvality
- Magazín
- Poradna
Náš sortiment
- Celý sortiment
- Vánoční dárky
- Kosmetika
- Péče o nohy
- Kosmetické dárkové sady
- Péče o tělo
- Tělová mléka, másla a oleje
- Tělový peeling
- Sprchové gely, krémy a oleje
- Péče o prsa
- Opalování
- Repelenty
- Houbičky a příslušenství
- Strie a celulitida
- Deodoranty
- Intimní hygiena
- Holení
- Přípravky do koupele
- Koupelové bomby
- Erotika
- Kosmetické přístroje na tělo
- Kosmetika do solária
- Kosmetika na zpevnění a zeštíhlení
- Manikúry a pedikúry
- Masážní přístroje a přípravky
- Tělová mýdla
- Výživa a hydratace pokožky
- Péče o pleť
- Péče o ruce
- Aromaterapie
- Dětská kosmetika
- Péče o oči
- Péče o uši
- Pánská kosmetika
- Péče o vlasy
- Péče o rty
- Ústní hygiena
- Dekorativní kosmetika
- Kosmetické pomůcky
- Nápoje
- Potraviny
- Ekodrogerie
- Sezonní akce
- Mateřství
- Domácnost
- Balíčky
- Dárek na uvítanou
- Doporučené produkty - Home page
- Premium
- Doplňky stravy
- Podle účelu
- Velkoobchodní objednávky
- E-shop
- Lednový detox
-
Dárek k objednávce
-
Proč se k nám vracíte
❮
❯
Himalyo

Himalyo - značka, která se specializuje na výrobu a dovoz vysoce kvalitních výrobků z Tibetu. Sběr plodů Rakytníku tibetského a Goji probíhá v oblastech s nadmořskou výškou až 4 500 metrů, což zajišťuje výrazně vyšší koncentraci nutričních látek než u rostlin z jiných krajů. Díky ručnímu sběru plodů a jejich šetrnému zpracování v místě sklizně jsou produkty Himalyo nejen bez lepku, ale také vhodné pro Vegany. Certifikát BIO garantuje čistotu produktů a nepřítomnost toxických pesticidů.
Inspirací pro značku je tibetská a ajurvédská medicína, která klade důraz na zdraví, dlouhověkost a celkovou rovnováhu. S mottem "Mimořádná síla, výjimečná čistota" nabízí Himalyo přírodní péči s pozitivními účinky na zdraví a životní styl svých zákazníků.